FMFSP portāls

Izvēlne

Meklēšana

Aptauja

Kā Tev iet jaunajā semestrī?
esmu superhaipā
man jau ir parādi..
amazing, jo 114.telpā ir jauni aparāti
briesmīgi, jo Baldonē neļāva atpūsties

Rezultāti

Foto

Cik garu gabalu Tu darba dienā noej bez apstājas?

no mašīnas līdz kabinetam 5%
mazāk par 200 metriem 5%
mazāk par 500 metriem 12%
mazāk par 2 kilometriem 42%
vairāk par 2 kilometriem 36%
Nobalsojuši 333 apmeklētāji
Aptauja izveidota 07.10.2010

Komentāri

:)Vērtējums: - +2 +  | 07.10.2010 13:21

2x 3.5 km

MathVērtējums: - 0 +  | 07.10.2010 19:03

~8km - no centra līdz Mežciemam

Dr. evelVērtējums: - +2 +  | 07.10.2010 22:15

2 x 20 km no juurmalas liidz Zelljiem

Math | Dr. evelVērtējums: - +1 +  | 08.10.2010 21:43

Un cik ilgā laikā tad Tu noej tos 20km?

kiVērtējums: - +1 +  | 09.10.2010 12:28

pa 4 stundām vajadzētu varēt.. :)

RamūnsVērtējums: - -2 +  | 09.10.2010 21:59

no mašīnas līdz liftam, un tad 10 soļi līdz birojam, grūtākais darbs jau mājās vakarā uzkāpt uz to piekto stāvu

Komentārs, ko rakstīja Ramūns, novērtēts ar -2 punktiem. Vai parādīt?

PeterB | http://not.evil.lv/Vērtējums: - -1 +  | 09.10.2010 23:42

Kādi četri kilometri dienā sanāk - no mājām līdz garāžai 10min jāsoļo, no darba līdz R19 arī tuvu tam, un atpakaļ tikpat.

ki | PeterBVērtējums: - +1 +  | 10.10.2010 01:53

tātad bez apstājas viens.

PeterB | kiVērtējums: - 0 +  | 10.10.2010 02:56

Nobalsoju par "<2km" jau nedēļas sākumā. Thanks, Captain Obvious!

Dr. evelVērtējums: - 0 +  | 10.10.2010 12:09

mazkustiiga dziivesveids nav vseliigs

RRenarsVērtējums: - +1 +  | 12.10.2010 13:21

pārāk kustīgs ir bīstams

Sfinksassmaids | Sfinksassmaids@inboxVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 09:11

Darba dienā es atrodu vēl laiku garām pastaigām pēc nogurdinōšās darba dienas .Ja to izteikt kilometros,tad tie būs 3 km.

komunistsVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 10:21

No mājas līdz mašīnai un no mašīnas līdz kabinetam un atpakaļ. Ēdu fastfood, dzeru kolu un vispār visu neveselīgo, sveru 100 kg... :D Taču, esmu 198 garš, bez alusvēdera un dienā vidēji noslēpoju ap 20 km gan vasarā gan ziemā. un man ir dziļi vienalga kurš te kur staigā un cik dienā noiet ar kājām. Tāpat kā skrienot no pupu kratīšanas nav jēgas(beibēm tas ir topā, jo vairāk kratās jo viņām liekās, ka vairāk tauku nokratās nost). Ja dara kaut ko fizisku, tad ar atdevi nevis spriest par to cik kurš maz vai daudz staigā ikdienā. Absolūti dīvaina aptauja. Ja doma bija caur neobjektīviem jautājumiem noskaidrot cik katrs ir tizls stereotipiski, tad apsveicu - ir izdevies!!!

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 12:16

Citiem savukārt ir vienalga, cik tu dienā "noslēpo". Par to "atdevi" ir jāskatās, lai tā nebūtu par lielu un nenotiktu pārslodzes. Ja pulss ir stipri virs 130, tad tas organismam jau nāk par sliktu.

Vidējas slodzes aktivitātēm kā staigāšanai nav ne vainas. Cita lieta, ka tas daudz laika paņem. Toties var sadalīt visas dienas garumā - piemēram, 10+10 min pastaiga pusdienlaikā ir ļoti laba lieta.

komunistsVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 13:17

Tu vispār sājēdz ko saki? Virs 130 sitieniem minūtē vispār sākās kaut kāda slodze. cilvēkam ap 27- 33 gadiem optimāla ir 145 vismaz. Normāla slodze ir ap 183 sitieniem vismaz.

Ja anonīms tu esi datorikas students ar sliekām muskuļu vietā, tad tev tas toč būs stipri par daudz. :D

Jā, visi nav vienādi, bet runa gāja par aptauju kā tādu, un ja kā tu saki tās beibes un visi citi, kas tip nevēlas pārpūlēties un nepārkāpj 130 sitieniem nekad neko nesasniegs un staigās tukleņi apkārt tāpat kā viņpusdīķa aborigēni. :D

PeterB | http://not.evil.lv/b/Vērtējums: - +1 +  | 14.10.2010 13:42

Ko tu saproti ar "normāla slodze"? Maksimālo pulsu ļoti aptuveni var dabūt no (220-vecums), līdz ar to tava "normālā slodze" vismaz man jau ir ļoti tuvu pārslodzei. Zonu starp aerobo un anaerobo slieksni vismaz vikipēdijā atrodamajā grafikā nosaukuši par "hardcore training". Taukus svilināt un sirdi stiprināt pietiek arī ar mazāku.

P.S. Datorikas students ar šogad MTB treniņos un sacensībās nobrauktiem ~2200km.

PeterB | http://not.evil.lv/b/Vērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 13:45

Aizmirsu piebilst, ka pazīstu cilvēku, kam kafejnīcā laiski pļāpājot un ēdot bulciņu ir kaut kur ap 110bpm.

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 14:11

Normāla slodze ir ap 183? Tu joko?
Max pulss = 220 - gadu skaits.
Pie regulāriem treniņiem slodze nedrīkst pārsniegt 90% no max pulsa.
Pie neregulāriem treniņiem slodze nedrīkst pārsniegt 80% no max pulsa.

Šeit neviens par profesionālo sportu nerunā. Tāpat arī par to, cik profesionālais sports ir veselīgs vai nav veselīgs. Protams, ka sportistiem robežas ir augstākas, bet arī tad 183 ir daudz.

komunistsVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 16:04

Katram ir savas slodžu zonas. katram sporta veidam ir mazliet citas. Nav vienota standarta. pa lielam. Priekš tam pulsometrā tiek definētas slodžu zonas ar brīdinājuma signālu skrienot pāri. Viss nāk pakāpenski, no sākuma iestaipa sirdi lai ir lielāks sistoliskais tilpums un tad audzē slodzi.Visu nosaka asiņu tilpums. Līdz ar to ir nepieciešams mazāks sirdspukstu skaits atbilstošais slodzei.

Plus ir tāds fiška kā laktāta analīzes.

Es piemēram nevaru skriet islacīgas dinamiskās slodzes, sprintus utt, vnk neturu, bet garās ir ok priekš manis. Katram savs un savi trenniņi.

Zinu ka ir cilvēki kam ir liels sirdpukstu skaits miera stāvoklī, bet aizmirsu uz sitiena kā to slimību sauc.

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 16:33

Protams, ja ir vēlme izspiest no sava organisma maksimumu kā sulu no citrona, tad var doties uz sporta laboratoriju un taisīt analīzes. Bet vidējam statistiskajam cilvēkam tas nav vajadzīgs.

PeterB | http://not.evil.lv/b/Vērtējums: - +3 +  | 14.10.2010 16:44

Vidējais statistiskais cilvēks skrienot vislielāko ātrumu attīsta ap 21:55 :)

AnonīmsVērtējums: - +2 +  | 14.10.2010 18:37

Un vēl, kad izdzird aiz muguras - ei,pacan!!! :D

Dr. evelVērtējums: - 0 +  | 14.10.2010 21:16

ja gribi nomest taukus vajag skriet aerobajaa zonaa, kura katram cilveekam ir individuaala, man piemeeram savulaik bija liidz 160 sitieniem minuutee, man to noteica LOVā. taada slodze labi attiista sirdi un plaushas iisaak sakot ir laba fizkulttura neprofesionaaljiem un lielos daudzumos baazes ielikshana sagatavoshanas posmaa profesionaaljiem. pulss aiz 185-190 jau ir sacensiibu pulss, kuraa nostraadaat var maksimums 7-10 minuutes un peec tam esi galiigi iztuksjots. man piemeeram sacensiibu pulss bija aiz 190. ja gribat noteikt savas zonas tad aizejiet uz testiem, jo katram tas ir individuaali

KrBVērtējums: - 0 +  | 16.10.2010 15:59

manam skriešanas treniņu biedram regulāri anairobajos treniņos pulss bija pāri 220 (!) sitieniem minūtē.. LOVā teica, ka viņam vienkārši ir tāda īpatnība..

Vārds: E-pasts vai web-lapa:

 

« Septembris, 2017 »

POTCPSSv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301
234567 
šodienFMF SP 12. Kopsapulce

Forums

Komentāri

Fizmatu blogi

VR Pasākumiem – virtuālās real..
Lai nebūtu pārpratumu, uzreiz saku, ka šis ierakst.. (09.06)
Spēks un Jauda 2017 un ūdrs. F..
Superjaukās piedzīvojumu sacensības jau 6. reizi. .. (09.04)
Par 30 dienu rakstīšanu un nos..
Es vēl esmu dzīvs! Tas, ka no manis kādu laiku ir .. (30.03)
#6 – Domājot par krūšgaliem (A..
Cienījamās Dāmas! Ceru, ka jums ar šo jautājumu vi.. (26.03)
Amatiera padomi garo distanču ..
Ja tu spēj pusi dienas pavasara talkā vākt gružus .. (25.03)

Iz arhīva

hostings