Pavediens aizvērts 
 
Pavediena vērtējums:
  • 0 balsis - 0 vidējais
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Programmēšana LAB
Autors Ziņa
Zintis Haberkorns Atslēdzies
Junior Member
**

Ziņojumi: 13
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #16
RE: Programmēšana LAB
A11
Dots naturāls skaitlis n. Izdrukāt visus dotā skaitļa dalītājus.
03.10.2006 23:27
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
MaZH Atslēdzies
Junior Member
**

Ziņojumi: 19
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #17
man ir A15
A15. Doti 3 naturāli skaitļi m,n un k. Izdrukāt tos skaitļus, kuri atrodas
intervālā [m,n] un kuri dalās ar k bez atlikuma. Wink
04.10.2006 00:23
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
ki Atslēdzies
rils
*****

Ziņojumi: 1 211
Pievienojās: Mar 2006
Reputācija: 13
Ziņojums: #18
RE: Programmēšana LAB
Rūdis rakstīja:varbūt vari ieteikt arī kādus uzziņas materiālus par C++??
http://www.zuters.com
04.10.2006 00:41
Apskatīt lietotāja interneta adresi Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Jancho Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: -1
Ziņojums: #19
RE: Programmēšana LAB
Andrejs Kalnačs rakstīja:A) Doti divi naturāli skaitļi, noteikt vai šie skaitļi ir savstarpējie pirmskaitļi.

vienkaarshi izcili. Tas tikai pieraada, ka tieshaam pirmie uzdevumi shogad ir palikushi gruutaaki, jo man shitaads pats bija pagaajshgad ar indeksu B13, bet shogad kaa pirmais iedots:
A31. Ar virsotņu koordinātēm dots trijstūris. Izrēķināt tā perimetru un
laukumu.

perimetru un laukumu es maaceetu veel atrast, bet kaa ieklaareet programmai koordinaates un kaa lai programma atrod attaalumus starp vinjaam gan anv ne jausmas Very Happy. Pagaajshgad arii shitas bija 2.darbs dazhiem.
04.10.2006 08:25
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
ritvars Atslēdzies
I kurss . II grupa
**

Ziņojumi: 43
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #20
RE: Programmēšana LAB
Izrēķināt attālumu starp 2-iem plaknes punktiem nav grūti. Uzzīmē 2D koordinātu sistēmu, izdomā kaut kādus 2-us punktus un "atliec" tos. Tad nedaudz padomā par Pitagoru un viņa teorēmu, un viss kļūs skaidrāks Smile.
04.10.2006 09:19
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Jancho Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: -1
Ziņojums: #21
RE: Programmēšana LAB
kur Pitagoru izmantot? Labaak pasaki kaa to visu lai dara? Very Happy
(Šo ziņojumu pēdējo reizi modificēja: 04.10.2006 09:35 Jancho.)
04.10.2006 09:34
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
ritvars Atslēdzies
I kurss . II grupa
**

Ziņojumi: 43
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #22
RE: Programmēšana LAB
attālums := kvadrātSakne ( (x1-x2)^2 + (y1-y2)^2 )
(Šo ziņojumu pēdējo reizi modificēja: 04.10.2006 10:08 ritvars.)
04.10.2006 10:07
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Dmitrijs Atslēdzies
Junior Member
**

Ziņojumi: 16
Pievienojās: Jul 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #23
RE: Programmēšana LAB
A5. Doti naturāli skaitļi m un n. Atrast tādus naturālus skaitļus p un q, kuriem nav kopīgu dalītāju, lai p/q = m/n.
04.10.2006 11:47
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Gvido Sproģis Prom
ar Dievu skaidrais saprāt!
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: 0
Ziņojums: #24
RE: Programmēšana LAB
fizmati.lv/resursi/datorzinatnes/programmesana! tur ir viss
04.10.2006 14:26
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Ēriks Klotiņš Atslēdzies
Senior Member
****

Ziņojumi: 428
Pievienojās: May 2005
Reputācija: 4
Ziņojums: #25
RE: Programmēšana LAB
Man ir sakrājusies iespaidīga kolekcija ar programmēšanas uzdevumiem.. diemžēl viss tas ir uz papīra..

Interesentus interesēties personīgi..
04.10.2006 17:31
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Rūdis Atslēdzies

***

Ziņojumi: 97
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #26
RE:  Programmēšana LAB
Ēriks Klotiņš rakstīja:Man ir sakrājusies iespaidīga kolekcija ar programmēšanas uzdevumiem.. diemžēl viss tas ir uz papīra..

Interesentus interesēties personīgi..

jap interesē gan-kā tevi atpazīt uz ielas un uz kuras ielas meklēt??? atsūti kaut kādu info...
04.10.2006 20:05
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
telezypher Atslēdzies
kauts kas labaks c(:[
****

Ziņojumi: 618
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 6
Ziņojums: #27
RE:  Programmēšana LAB
nouwz rakstīja:mans

ievadīto skaitli izvadīt apgrieztā secībā (1234->4321)

Smile

man ir tas pats uzd Smile

reku kods
ceru ka strada
mos kads grib piekomentet mana vieta
ko katra komanda dar Very Happy



#include <iostream>

using namespace std;

int main()
{
int x,y,z,c,m,k,r;
float p;
cout << "Ievadiet skaitli:";
cin >> x;
y=x;
m=x;
z=0;
c=0;
r=0;
while (y%10>0)
{
y=y/10;
z=z+1;

}


while (z>0)
{
c=m%10;
m=m/10;
k=z;
p=0.1;
while (k>0)
{
p=p*10;
k=k-1;
}
r=r+c*p;
z=z-1;

}
cout << r << endl;


system ("pause");

return 0;
}
04.10.2006 20:10
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
ritvars Atslēdzies
I kurss . II grupa
**

Ziņojumi: 43
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #28
RE: Programmēšana LAB
To visu var pierakstīt nedaudz īsāk:
a - skaitlis, kas jāapgriež; b - rezultāts, sākumā = 0 .

Kods:
while (a)
{
______ b*=10;
______ b+=a%10;
______ a/=10;
}
(Šo ziņojumu pēdējo reizi modificēja: 04.10.2006 21:08 ritvars.)
04.10.2006 21:04
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Toms Mikoss Atslēdzies
DatZ
****

Ziņojumi: 295
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 1
Ziņojums: #29
RE: Programmēšana LAB
Pēc tam, kad uzdevu sev jautājumu "Nu i naher tik sarežģīti rakstīt?" izveidojās uzdevuma A9 vieglāks bet funkcionāli līdzvērtīgs variants:

#include <iostream>
using namespace std;

int main ()
{
cout << "Shii programma aprekina lietotaaja ievadiitas geometriskaas\nprogresijas pirmos pieprasiitos n locekljus.\n";
double a,q;//Deklaree pirmo locekli un koeficientu kaa realus skaitlus
int n;//Deklaree mainiigo, kas atbild par a) izvadamo loceklu skaitu un b) iespeeju programmu turpinaat
do {
cout << "\nLuudzu ievadiet progresijas pirmo locekli, progresijas koeficientu un izvadaamo progresijas loceklju skaitu.\nLietojiet atstarpes lai atdaliitu skaitljus.\n";
cin >> a >> q >> n;//Lietotaajs ievada programmas darba datus
if (cin.good() == false)//Paarbauda, vai ievadiiti skaitli
{
cout << "Ievadiiti nekorekti simboli. Programma beidz darbu.\n";
system("pause");
}
else if (n<1)//Parbauda, vai nav pieprasiits <1 izvadaamo skaitlu daudzums
{
cout << "Pieprasiito loceklju skaits ir mazaaks kaa 1.\n";
}
else//Ja dati ir korekti, izsauc aprekina funkciju un nodod tai datus
{
cout << "\nPirmie " << n << " geometriskaas progresijas locekli ir:\n";
for (int i = 0; i < n; ++i)//Izvada pieprasiito progresijas loceklu daudzumu
{
cout << a << endl;//Izvada esosho a vertiibu
a*= q;//Palielina a reizinot ar ievadiito koeficientu
}
cout << endl;//Briva linija labaakai parskatamibai
}
cout << "Vai aprekinaat nakosho progresiju?\nIevadiet ciparu 1 lai aprekinaatu nakosho progresiju, vai jebkuru citu ciparu,\nlai beigtu darbu.\n";
cin >> n;//Lietotaajs izdara izveeli vai turpinaat darbu
if (cin.good() == false) break;//Ja nav ievadiits naturals skaitlis, programma beidz darbu
if (n != 1) break;//Ja ir ievadiits nat sk, bet tas nav 1, programma beidz darbu
} while (true);//Cikls tiek turpinaats, kameer neizpildaas kaads no nosacijumiem, kas izsauc break operatoru
}
04.10.2006 21:25
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Tanks Atslēdzies
DatZ II
**

Ziņojumi: 28
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #30
RE: Programmēšana LAB
man ir atrisināti A20 un B14, varu palīdzēt. PM.
(Šo ziņojumu pēdējo reizi modificēja: 04.10.2006 21:27 Tanks.)
04.10.2006 21:27
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Pavediens aizvērts 


Lēciens uz forumu:



Kontaktifizmati.lvAtgriezties uz augšuAtgriezties pie saturaArhīva skatsRSS sindikācija