Pavediens aizvērts 
 
Pavediena vērtējums:
  • 0 balsis - 0 vidējais
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Programmēšana LAB
Autors Ziņa
Rūdis Atslēdzies

***

Ziņojumi: 97
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #46
RE:  Programmēšana LAB
MaZH rakstīja:uz md lapinjas ir teikums "Jābūt iespējai programmu izpildīt atkārtoti.", vai tas noziimee, ak jabut iespejai lietotajam atgriezties programmas saakumaa, neizejot no programminjas? vai ari kaa? Very Happy  ja tas noziimee goto, tad kaa to labaak realizeet savadaak? :] jo es te nopratu, ka neesot veseliigi to goto lietot... :/

int main ()
{
int ok;
do{----------------------------

--programmas kods--
--------------------------------

cout<<"turpinat -jebkurs cipars, begt (0)"<<endl;
cin>>ok;
}while (ok!=0);
return 0;
}
11.10.2006 11:11
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Agnia Atslēdzies
noname
***

Ziņojumi: 183
Pievienojās: Dec 2005
Reputācija: 0
Ziņojums: #47
RE: Programmēšana LAB
Rūdis rakstīja:klau vecie, vecās, jaunie, jaunās, gundrie un tie pārēji, kas tādi paši kā es
<< ieliekiet savus PROGRAMMĒŠANAS LAB uzdevumu noteikumus, tā teikt, lai citiem ja ir vēlēšanās bez sava uzd pakost arī citus, tāda dāvana tiktu dota<<ShockedShockedShockedShocked


mans uzd.

noskaidrot vai ievadītais skaitlis n ir pirmskaitlis.

Man bija līdzīgs. Tiek ievadīts n. Atrast visus pirmskaitļus intervālā no 0 līdz n.

Vai kaut kā tamlīdzīgi Embarassed
11.10.2006 13:43
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
mortensh Atslēdzies
Senior member
***

Ziņojumi: 113
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #48
RE: Programmēšana LAB
Ja noteikumos teikts, ka - "ievadot loģistiski nepareizus datus, programmai jāizdod atbilstošs paziņojums" un pareizi dati skaitās tikai naturāli skaitļi, vai jāparedz arī gadījumi, ja ievadīti patvaļīgi simboli vai skaitļi ar komatu??
11.10.2006 18:09
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
jurisg Atslēdzies
Junior Member
**

Ziņojumi: 34
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #49
RE: Programmēšana LAB
Simbolu ievadīšanu var neapstrādāt. Skaitlis ar komatu tiks automātiski pārveidots par veselu skaitli (ja būsi deklarējis mainīgo kā int vai long). Veselus skaitļus kuri nav naturāli - tos gan vajag pārbaudīt.
11.10.2006 18:43
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
mortensh Atslēdzies
Senior member
***

Ziņojumi: 113
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #50
RE: Programmēšana LAB
Nu tieši tā kā biju izveidojis, paldies!
11.10.2006 18:55
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
janko Atslēdzies
[nobody]
**

Ziņojumi: 35
Pievienojās: Oct 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #51
RE: Programmēšana LAB
Man ir A4. Dots naturāls skaitlis n. Noskaidrot dotā skaitļa ciparu skaitu un summu. Rolling Eyes
11.10.2006 21:05
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Jancho Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: -1
Ziņojums: #52
RE: Programmēšana LAB
Rūdis rakstīja:klau vecie, vecās, jaunie, jaunās, gundrie un tie pārēji, kas tādi paši kā es
<< ieliekiet savus PROGRAMMĒŠANAS LAB uzdevumu noteikumus, tā teikt, lai citiem ja ir vēlēšanās bez sava uzd pakost arī citus, tāda dāvana tiktu dota<<ShockedShockedShockedShocked


mans uzd.

noskaidrot vai ievadītais skaitlis n ir pirmskaitlis.


vaaks, nu kaapeec man tro reizi maacoties iedeva tik gruutu, bet citiem tik viegli, ka skauzh pilniigi Crying or Very sad. Nav godiigi, es no saveejaas neko nesaprotu Sad
12.10.2006 00:07
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
zaza Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 62
Pievienojās: Jul 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #53
RE: Programmēšana LAB
Loti šaubos ka kads no šiem lab.d var būt sarežģits! Ieleic,lūdzu, savu lab. šeit gribas paskatīties kas tur ir tik sarežģits!
12.10.2006 08:50
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Jancho Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: -1
Ziņojums: #54
RE: Programmēšana LAB
zaza rakstīja:Loti šaubos ka kads no šiem lab.d var būt sarežģits! Ieleic,lūdzu, savu lab. šeit gribas paskatīties kas tur ir tik sarežģits!

A31. Ar virsotņu koordinātēm dots trijstūris. Izrēķināt tā perimetru un
laukumu.

izreekjinaat perimetru un laukumu jau katrs muljkjis maak, bet kaa to pirmo teikumu iistenot, galiigi nav ne jausmas Rolling Eyes
12.10.2006 09:45
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
zaza Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 62
Pievienojās: Jul 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #55
RE:   Programmēšana LAB
Jancho rakstīja:
zaza rakstīja:Loti šaubos ka kads no šiem lab.d var būt sarežģits! Ieleic,lūdzu, savu lab. šeit gribas paskatīties kas tur ir tik sarežģits!

A31. Ar virsotņu koordinātēm dots trijstūris. Izrēķināt tā perimetru un
laukumu.

izreekjinaat perimetru un laukumu jau katrs muljkjis maak, bet kaa to pirmo teikumu iistenot, galiigi nav ne jausmas Rolling Eyes

Varbūt šādi:

cout << "Ievadiet pirmas virsotnes koordinātes: ";
cin >> x1 >> y1;
cout << "Ievadiet otras virsotnes koordinātes: ";
cin >> x2 >> y2;
cout << "Ievadiet trešas virsotnes koordinātes: ";
cin >> x3 >> y3;

Pēc tam pēc Pitagora teorēmas aprēķinat malu garumus. Bet laukumu var atrast pēc Herona formulas.
12.10.2006 10:24
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Jancho Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: -1
Ziņojums: #56
RE: Programmēšana LAB
nesaprotu, kaapeec visiem liekas, ka tas trijstuuris bus taisnlenjkja(vai varbuut es pats nesaprotu, bet Pitagoru izmanto taisnlenjkja trijstuuriem...)? Un kaa tad taa programma atradiis attalumus starp shiem punktiem? Tas man nav skaidrs. Ievadiit kaut kaadus ciparus jau es varu, bet ko ar vinjiem iesaakt?
12.10.2006 11:03
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
zaza Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 62
Pievienojās: Jul 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #57
RE: Programmēšana LAB
Pitagora teorēmu jāizmanto, lai atrast attālumu starp punktiem!
Ja tev ir divu punktu koordinātes (x1,y1) un (x2,y2), tad attālums starp tiem tiek apreķinats pēc formulas:
a=sqrt((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2)) - tas arī ir Pitagora teorēma!

a ir malas garums kura savieno punktus (x1,y1) un (x2,y2). Līdzīgi atrod pārējo malu garumus(b un c)!
Pēc tam atrod perimatru: p=a+b+c.
Bet laukumu pēc Herona formulas:
S:=sqrt(p*(p-a)*(p-b)*(p-c), kur p=(a+b+c0/2;

Te ir kods:

cout << "Ievadiet pirmas virsotnes koordinātes: ";
cin >> x1 >> y1;
cout << "Ievadiet otras virsotnes koordinātes: ";
cin >> x2 >> y2;
cout << "Ievadiet trešas virsotnes koordinātes: ";
cin >> x3 >> y3;
a=sqrt((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2));
b=sqrt((x2-x3)*(x2-x3)+(y2-y3)*(y2-y3));
c=sqrt((x3-x1)*(x3-x1)+(y3-y1)*(y3-y1));
p=a+b+c;
cout << "Perimetrs ir " << p << endl;
p=p/2;
s=sqrt((p*(p-a)*(p-b)*(p-c));
cout << "Laukums ir " << s << endl;
12.10.2006 11:13
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Jancho Atslēdzies
Member
***

Ziņojumi: 131
Pievienojās: Sep 2005
Reputācija: -1
Ziņojums: #58
RE: Programmēšana LAB
zaza rakstīja:Pitagora teorēmu jāizmanto, lai atrast attālumu starp punktiem!
Ja tev ir divu punktu koordinātes (x1,y1) un (x2,y2), tad attālums starp tiem tiek apreķinats pēc formulas:
a=sqrt((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2)) - tas arī ir Pitagora teorēma!

a ir malas garums kura savieno punktus (x1,y1) un (x2,y2). Līdzīgi atrod pārējo malu garumus(b un c)!
Pēc tam atrod perimatru: p=a+b+c.
Bet laukumu pēc Herona formulas:
S:=sqrt(p*(p-a)*(p-b)*(p-c), kur p=(a+b+c0/2;

Te ir kods:

cout << "Ievadiet pirmas virsotnes koordinātes: ";
cin >> x1 >> y1;
cout << "Ievadiet otras virsotnes koordinātes: ";
cin >> x2 >> y2;
cout << "Ievadiet trešas virsotnes koordinātes: ";
cin >> x3 >> y3;
a=sqrt((x1-x2)*(x1-x2)+(y1-y2)*(y1-y2));
b=sqrt((x2-x3)*(x2-x3)+(y2-y3)*(y2-y3));
c=sqrt((x3-x1)*(x3-x1)+(y3-y1)*(y3-y1));
p=a+b+c;
cout << "Perimetrs ir " << p << endl;
p=p/2;
s=sqrt((p*(p-a)*(p-b)*(p-c));
cout << "Laukums ir " << s << endl;

geez, paldies! nebija jau uzreiz visa programma priekshaa jaauzraksta Sad. Es biju domaajis uz krietni sarezhgjiitaaku virzienu gan jaaatziist. Nav briinums ka neko nesapratu Laughing
12.10.2006 17:44
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Kox Atslēdzies
Junior Member
**

Ziņojumi: 17
Pievienojās: Sep 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #59
RE: Programmēšana LAB
Uzd. (B14): Dots naturāls skaitlis n. Atrast un izdrukāt ciparu, kurš dotā skaitļa pierakstā sastopams visbiežāk. Ja tādi ir vairāki, izdrukāt lielāko.

Pagaidām nav skaidrības, ko te darīt..
13.10.2006 14:10
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Rūdis Atslēdzies

***

Ziņojumi: 97
Pievienojās: Aug 2006
Reputācija: 0
Ziņojums: #60
RE:  Programmēšana LAB
Kox rakstīja:Uzd. (B14): Dots naturāls skaitlis n. Atrast un izdrukāt ciparu, kurš dotā skaitļa pierakstā sastopams visbiežāk. Ja tādi ir vairāki, izdrukāt lielāko.

Pagaidām nav skaidrības, ko te darīt..
šitāds taču šodien bija prog praktiskajos ieskaitē 2. datz grupai...

tu esi pirmā grupa???
13.10.2006 20:21
Atrast visus šī lietotāja rakstītos ziņojumus
Pavediens aizvērts 


Lēciens uz forumu:



Kontaktifizmati.lvAtgriezties uz augšuAtgriezties pie saturaArhīva skatsRSS sindikācija