RE: Jauno fiziķu skola
Lai gan sesija rit pilnā sparā uz priekšu un studenti ļoti aktīvi gatavojas eksāmeniem, un dara visu iespējamo, lai tiktu pie tiem, doma par JFS nav pazudusi fakultātes gaiteņos, bet aktīvi tiek virzīta uz priekšu!
Cik tālu tad esam tikuši ar JFS?
Nolemts, ka interneta vietne, kur pagaidām notiks bāzēšanās, būs moodle vide. Tai ir pietiekoši daudz iespēju, lai pirmajā tuvinājuma apmierinātu visas nepieciešamās vajadzības. Moodle vidē tiks izveidota viena liela sadaļa, ko sauks par Mazo Fizikas Universitāti (MFU). Šajā sadaļā būs aptuveni šādas apakšsadaļas (pirmā tuvinājuma uzmetums):
* Jautājumu - atbilžu sadaļa (jautā pasniedzējam vai studentam sev interesējošo jautājumu, iegūsti atbildi)
* Olimpiāžu sadaļa (rajona, valsts, atklātās, uzdevumi, risinājumi, utt.)
* Info sadaļa jaunajiem fizikas skolotājiem (par dažādu semināru norisi un citām aktivitātēm)
* JFS (Šī ir sadaļa, kas attiektos tieši uz mūsu aktivitātes galamērķi - lai vienreiz mēnesī skolēniem piedāvātu interesantu fizikas apmācību)
Tālāk tieši par JFS.
Ļoti īsa nodarbības struktūra:
1. Populārzinātnisks ievads, praktisks pielietojums
2. Tējas pauze
3. Padziļinātu ieskatu, praktiska darbošanās ar iekārtām
Tā kā ir doma JFS palaist darbībā jau februārī, tad ir maz laika un daudz darba. 26. janvārī notiek kārtējā apvienotā FN un FSPP apvienotā sēdē, kurā būtu jāprezentē jau ļoti precīza pirmās nodarbības struktūra. Tāpēc nākošnedēļ trešdien, 12.janvārī plkst. 17.00 notiks tikšanās, lai apspriestu jau konkrētu nodarbības struktūru: tēmu, pasniedzējus, ko varētu aicināt, demonstrējumus, ko varētu rādīt utt. Tikšanās notiks FIC telpās. Tur var nokļūt tā, ka iet uz fakultātes kefejnīcu, bet neiet iekšā kafejnīcā, bet uzkāpj otrajā stāvā. Uzkāpjot pa kāpnēm iet tikai taisni līdz atdurās pret durvīm, tās arī ir īstās.
Ir arī aptuveni izdomāti pienākumi, kas būtu jāuzņemas JFS aktīvistiem, lai veiksmīgi varētu notikt jauno fizikas interesentu apmācība.
Ja Tev parādās interese par šo projektu un iesaistīšanos tajā, tad dod ziņu!
Lai veicas!
|