FMFSP portāls
« IepriekšējāNākamā »

Balsis: 0, vidējais vērtējums: 0

shmikucisVērtējums: - 0 +  | 09.05.2007 18:29

he he... ikgadējais skrējiens pie kauna staba:D
nākamgad fizmatdienas un it īpaši gājienu vajadzētu ierīkot 9.tajā maijā, tā pa riktīgo, lai vēlāk visās ziņās rādītu :)

VanderaajsVērtējums: - -1 +  | 09.05.2007 23:37

iespeejams,ka okupantu juugends tad apmulstu un pukjes pasniegtu fizmatiem veteraanu vietaa..tad arii lektoriem buutu iespeeja teikt runu mikrofonaa taa,lai dzird paaris tuukstoshi cilveeku,iespeejams potenciaalo fizmatu :D

BlekssVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 01:04

nospļaujies 3x pār plecu, traks nēesi saukt viņus par potenciāliem fizmatiem???? damn, akal man murgi rādīsies!

emoVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 10:07

vai tiesaa fizikas instituutaa nevar taa pa kluso kaut ko dariit sajaa lietaa....

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 10:35

bleks.. nu ir gan tur daudz potenciaalo fizmatu... nesaprotu ko tu briinies...

nex | to emoVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 10:52

fiziķi droši vien klusām nevar :( drīzāk ķīmiķus vajadzētu pieaicināt, lai regulāri, bet klusi lej pie pamatiem kaadu betonēdājvielu - tad kauna stabs taa lēnām un nemanāmi saruktu >:)

AntiņšVērtējums: - +3 +  | 10.05.2007 13:22

a kapēc jūs vēlaties, lai sabruk uzvaras piemineklis? jums nemaz nav cieņas pret cilvēkiem kas atdeva savu dzīvību cīņā pret fašismu?

shmikucis | to AntiņšVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 14:50

diez vai Staļinisms bija ar kaut ko labāks kā fašisms

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 22:15

viss atkarīgs no kuras puses uz to paskatās.

IllusionVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 22:17

Un tomēr par vienu ļaunumu mazāk...

andreassVērtējums: - 0 +  | 10.05.2007 22:34

vnk divi tik lieli ļaunumi nevarēja pastāvēt vienlaikus , vienam bija "jāaiziet"

AnonīmsVērtējums: - -1 +  | 12.05.2007 12:10

no viena okupanta pie otra, bat vai tad bija izvēle? tikai nezinu, vai tādēļ Latvijā vajag pieminekļuskādam no tiem. tad jau varbūt jāuzceļ otrs stabs blakus nacistiem - būs balanss

IllusionVērtējums: - +1 +  | 12.05.2007 13:25

un Eiropas Savienībai ar vajadzētu kādu nodevu... =/

NaTaLieVērtējums: - +1 +  | 23.05.2007 22:56

Jūs vispār zieniet kam un kāpēc ir uzstādīts šis piemineklis?!?!?!?!

AntiņšVērtējums: - +2 +  | 23.05.2007 23:16

Vai krievu okupācijas laikā tika nogalināti nevainīgi cilvēki? tika izveidoti GETO rajoni? tika veikti nevajadzīgi expirementi ar bērniem un citiem nevajadzīgiem Ēbrejiem? Jā jūs teiksiet ka tika izsūtīti tūkstošiem cilvēki.. necilvēcisko apstākļos.. bet to visu darīja vien Cilvēks Staļins... Bet šis piemineklis nebūt nav slavas stabs staļllinam.. bet gan par godu cilvēkiem.. kas apturēju vienu no visas pasaules lielākajām nelaimēm fašismu.. ne velti visa pasaule vāciešus ir nosodijus.. vācijā visiem ir kauns par to laiku.. neviens par to nerunā un neatceras.. jo viņiem visiem ir kauns... bet mēs priecājamies par saviem leģionāriem... par cilvēkiem kas ar svastiku uz rokas gināja nevainīgus cilvēkus.. un nosodām cilvēkus kas savu dzīvi atdeva lai radītu pasaulē mieru.... mīļie cilvēki pirms runājiet padomājiet par ko jūs runājat!

BlekssVērtējums: - -2 +  | 24.05.2007 03:58

nezinu vai svinēt šo notikumu vai nē, bet zinu, ka kauna stabs (uzvaras piem.) ir jānogāž un jo ātrāk, jo labāk! kāpēc? Tāpēc, lai nenotiktu tādi 9.maija pasākumi... salasās pilns ar urlām, visu dienu to vien dara kā aizlej viepli piedrazo visu, debīli bļaustās un to visu vēl dara svešā mēlē... kam tas vajadzīgs?

Komentārs, ko rakstīja Blekss, novērtēts ar -2 punktiem. Vai parādīt?

AntiņamVērtējums: - +2 +  | 24.05.2007 11:04

Un tagad atbildi uz savu pirmo jautājumu. Atbilde ir - JĀ. Tāpat kā visā Padsavienības teritorijā tika īstenots sistemātisks terors un līdz 30.to gadu vidum tika izkauta visa tā tauta, kas bija kaut cik sakarīga, vai arī kura pretojās. Un to nevar izdarīt 1 Staļins, tāpat, kā neko nevar izdarīt 1 Hitlers.
Uzvaras piemineklis un svinības ap to šī brīža izpildījumā drīzāk slavina okupāciju un ilgas pēc kritušā režīma, nevis antifašismu.

Luusiic | AntiņamVērtējums: - -2 +  | 24.05.2007 17:47

Antiņ, pirms runā gudras lietas, iemācies faktu, ka fašisms Vācijā nebija. Fašisms bija Itālijā. Vācijā bija nacisms, bet, runājot par 9. maiju un pieminekli, piekrītu Bleksam.

Komentārs, ko rakstīja Luusiic, novērtēts ar -2 punktiem. Vai parādīt?

EdgarsVērtējums: - +4 +  | 24.05.2007 17:51

Blekss viņi to dara savā mēlē... viepli tu aizlej arī ne devītajā maijā davaj aizliedzam arī Līgo svinēt jo tad 70% latvijas diedziivotaaju aizlej viepli.. :) ja vieplja aizleejiens ir iemesls kautkā atcelšanai.. Visā pasaulē cilvēki atzīmē 2.pasaules kara beigas.. kāpēc lai to nevarētu darīt pie mums... starp cilvēkiem aks svin devīto maiju.. nevienam nenaak praataa svineet un slaveet okupāciju.. bet vinji pasakās senchiem.. pasakās kara veterāniem ar to ka var baudīt brīvību.. lai arī ne savā zemē bet tomēr.. Jā protams atrodas arī debīliķi kam tas ir iemesls tikai piedzerteis kas neko nezin parveesturi un kam tas liekas kruti.. piesprausts oranzhmelno lentu pie kruuts.. bet.. tādu latvieshu nacionaalistu izgājieni ar nav pieņemami.. kas nabaga veciem cilvēkiem traucee sveetkus.. skrienot vinjiem vrisuu miidot vinjiem noliktaas pukjes un taa taalaak.. Jā terors tika izdarīots pret visu tautu arī visā padomju savienības teritorijā... bet kā jau teicu tas ir viens cilvēks un par ši cilvēka izdarībām visiem izglītotiem un daudz maz dzīvojošiem cilvēkiem krievijā ir kauns... un neviens neslavina staļinu... jā ir daži indivīdi.. bet kā aju saku indivīdi... Un Blekss pamācies vēsturi pirms pieminekli nosauc par Kauna stabu. kautvai ja tev ir baigais naids pret krieviem(jo tas tak ir tik kruti apdisrs vinjus.. par urlaam nosaukt.. uuh.. speeciigi.. ja zinaatu urlu definiiciju.. tad tu atbilsti tuukstots reiz vairaak nekā nabaga pensionārs ar asarām acīs ar ordeņiem oranzhmelno lentu.. un neļķēm rokā... ).

EdgarsVērtējums: - +2 +  | 24.05.2007 17:57

Par fašismu un nacismu piekritu... teorētisi ir tā kā saki tu..
bet praktiski... padomā pats...
Lūsi tavuprāt pensionārs apkāries ar Ordeņiem ir urla?(manu prāt urla ir jaunēklis sporta biksees skūtu pauri,laka kurpēs.. iespējams pizģitu telefonu.. un droshi vien piedzērušos, ja ne tad ar cigareti zobos noteikti... ja tā padomā.. apraxts atbilst nedaudz apgreidotam Bleksam.. :P) Lusi kāpēc Piemineklis kas ir uzlikts.. arī taviem senchu senchiem.. jo 1000 punkti tavos rados atradiisies akads kas ir dienejis padomju armijaa.. un ja pamekle ruupiigaak tad droshi vien arii kaads tavs radinieks ir ciinijies sarkanaas armijas kraasaas otrajaa pasaules karaa. tad shis piemineklis ir veltiits arii vinjam un tuuksts latvieshiem kas krievu armijas kraasaas ciiinijaas pret Vāciju... kur tur Kauns? es neredzu kaunu!

LuusiicVērtējums: - 0 +  | 24.05.2007 18:08

Nu, es idejiski piekritu Bleksam. Es nepiekrītu par vārdu "urlas", bet tomēr neesmu sajūsmā, ka tāds piemineklis ir un neuzskatu, ka mums vajadzētu par to fanot.

BlekssVērtējums: - 0 +  | 24.05.2007 18:12

Edgar - par pension'ariem neiet runa, bet jau otro gadu esmu redz'ejis, kas notiek 'saj'a pas'akum'a un zinu, ka pensionaari tur ne tuvu nav vairaakumaa, paarsvaraa ir apdzeerushies jaunieshi...

EsVērtējums: - 0 +  | 24.05.2007 19:08

http://en.wikipedia.org/wiki/Urla_%28sla...

VanderaajsVērtējums: - -2 +  | 24.05.2007 20:12

Atbilde numur viens: Tie onkulji, kas tur iet, nav urlas.Tie ir urlu vecteevi.
Atbilde numur divi: Par "kauna" stabu to sauc taapeec,ka tas simbolizee padomju varu un taas uzvaru gan paar Vaaciju,gan paar Latviju.Ja njem veeraa,ka okupantiem Riigas atbriivoshana ir sinoniims okupaacijai.Latvijas okupaacija nenesa tikai apkaunojumu visai muusu tautai.Taa nesa trageedijas daudzaas gimenees, zudusas iespeejas un nebriivi, ariidzan.Tikai logiski buutu,ja to paarvietu vismaz ja ne uz krieviju,kur urlu ciltskoks vareetu svineeties,cik uziet,tad vismaz uz Getlinju izgaaztuvi.

Komentārs, ko rakstīja Vanderaajs, novērtēts ar -2 punktiem. Vai parādīt?

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 24.05.2007 20:41

Visiem jau zināms fakts, ka Hitlera nākšanai pie varas ļoti palīdzīgu roku sniedza Staļins, kas bija plānojis apbruņot Vāciju, uzrīdīt viņus rietumiem un tad, sarkanie no aizmugures ieņemtu Vāciju kopā ar viņu ieņemtajiem rietumiem...
Hitlers bija psihopāts diktators, bet Staļins bija tāds nelietis, ka pat Ļeņins bija pret to, ka viņš būs viņa aizstājējs...

No Latvijas viedokļa ļaunas bija abas puses, tāpēc neliekas pieņemami valstij uzturēt valsts cieņu pazemojošus simbolus...

To ka mūsu vectēvi dienēja vienā vai otrā armijā, nenozīmē, ka viņi to vēlējās, vecmammas brāli sarkanajā armijā iesauca 16 gados, tas tak nav normāli... Vienu vectēvu arī iesauca sarkanajos un viņš no armijas pārnāca sakropļots, par laimi otrs vectēvs bija viltīgāks un 17 gadu vecumā, kad viņu plānoja iesaukt viņš iešāva sev labās rokas plaukstā, līdz ar to sakropļojot sev roku, bet nepakļaujoties sarkanajiem, tēvs beidza fizmatus un nedienēja, bet viņa brāli dienesta laikā aizsūtīja uz černobiļu noturot viņu tur divus termiņus atbrauza viņš ar jau sabeigtu nervu sistēmu...

Un, ja saka, ka padomju laikā nevienu nemocīja, tad ko darīja čekisti sātana mazbērni?

Man nekas nav pret krieviem, bet pret diktatoriskajiem režīmiem esmu gan, un visi, kas atbalsta diktatūru man nepatīk!

EdgarsVērtējums: - 0 +  | 24.05.2007 23:26

Neviens nefano.. ne apr okupāciju ne par šo pieminekli.. tikai.. nevajag jaukt vairākas lietas... un runāt par lietām kurām nav viennozīmīgas atbildes tik pārdroši un viennozīmīgi.. koks ar diviem galiem.. bet mīļie cilvēki.. novācot šo stabu.. Rīgā sāktos tādi nemieri un tāds absolūtais haoss.. ka igaunju burzinjsh vai nesenie francijas studentu nemieri.. saliidzinaajuma ar to kas notiktu sheit buutu beernudaarznieku rotaljas...
man tas piemineklis netraucee...

noos_Vērtējums: - 0 +  | 25.05.2007 01:32

Bailēm no noziedznieku grautiņiem nevajadzētu kalpot par iemeslu kaut kā nedarīšanai. Jo bailes ved uz tumšo pusi :) Edgar, saņem drosmi un Latviju raksti ar lielo burtu!

EdgarsVērtējums: - 0 +  | 25.05.2007 19:13

tās nav bailes. bet tas būtu nevajadzīgs... ja jau mēs dzīvojama sānu pie sāna ar citu nacionalitāti varbūt sākam cienīt arī vinjus.. pirms prasām lai vinji ciena mūs?

garaam gaaju:)Vērtējums: - 0 +  | 25.05.2007 22:30

piekriitu Edgaram.

mazaa naivaaVērtējums: - 0 +  | 27.05.2007 23:42

man taa kaa staastiija, ka 8.maijaa eiropa atziimee 2.pasaules kara beigas. ka 9.maijaa to atziimeeja PSRS citu iemeslu deelj.

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 29.05.2007 16:28

Antiņš rakstīja:
"bet mēs priecājamies par saviem leģionāriem... par cilvēkiem kas ar svastiku uz rokas gināja nevainīgus cilvēkus.."

http://vip.latnet.lv/LPRA/zunda2004.htm
quote : Rietumu sabiedroto atbildiigas instituucijas uzsveera, ka Baltijas ierochu SS vieniibas (Latvijas un Igaunijas legioni) to MEERKU (izdziivot, karot un sapnjot par neatkariigu valsti), IDEOLOGIJAS (NEKAADA sakara ar Hitleru un vinja nacisma idejaam, Neviens legiona karaviirs nebija nacistu partijas biedrs), DARBIIBAS (vinji NEpildiija svariigos SS uzdevumus un tika nodarbinaati pret savu gribu) un sastaava kvalifikaacijas zinjaa ir uzskataamas par savrupaam un no vaacu SS ATSKIRIIGAAM vieniibaam. ASV Paarvietoto personu komisija 1950. gada 12. septembrii atzina, ka Latvieshuu legjiona karaviiri NAV PIELIIDZINAAMI kara noziedzniekiem.

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 29.05.2007 19:20

Antiņš rakstīja:
"a kapēc jūs vēlaties, lai sabruk uzvaras piemineklis? jums nemaz nav cieņas pret cilvēkiem kas atdeva savu dzīvību cīņā pret fašismu?"

Varu shiem cilveekiem izteikt liidzjuutiibu..
Bet man nav cienjas pret pieminekli, kas slavina uzvaru karā - kaut ko tik zemisku.
Piemineklja idejai manaa skatiijumaa vajadzeetu buut "CCCP karaviiru un kara upuru pieminjai" (arii karaviirs, kas paardziivojis karu "uzvaroshajaa" pusee, ir kaara upuris) vai tamliidziigi - kaut kas peec buutiibas tuvaaks patiesiibai. Ja piemineklis celts "par godu uzvarai (no matter the cost)", tad tas ir Staljina melu un propogandas piemineklis. Uzvara karaa, kas maksaajusi miljoniem pilsonju dziiviibas nav slavinaama, nedz arii Staljins un paareejaa vadiiba, kuri sho daraamu izspeeleeja ar dziiviem cilveekiem real-time.

LienitieVērtējums: - 0 +  | 29.05.2007 23:13

nekad. neviena bilde(man šķiet) nav izpenījusies tik garus komentārus! :)

AnonīmsVērtējums: - 0 +  | 01.06.2007 16:51

tur jau tā lieta, ka piemineklis saucas tieši UZVARAS piemineklis. un tas nenozīmē pieminekli kritušajiem karavīriem, nebūt ne. Latvijā taču ir tik daidz brāļu kapu ar piemiņas zīmēm PSRS karavīriem, un cilvēki pret to neiebilst. Liepājā pat viena Ļeņingalva stāv. un kas? Bet Uzvaras piemineklis nav karavīru piemineklis - tā pakājē asinis pludo.

o.k. | alise87@inbox.lvVērtējums: - 0 +  | 02.06.2007 19:21

ir virkne notikumu, kuru rezultaataa, taa teikt ''process poshol''.
priecee tas, ka shiis diskusijas deelj kaads beidzot ir iepazinies arii ar veesturi.

vieniigi aizskaara izteikumi par ''potenciaalajiem fizmatiem''.
vai tieshaam cilveeki meedz buut tik aprobezhoti savaa pashpaarliecinaatiibaa?!

okzz..buus iemesls septembrii, Blek, padiskuteet !!!

BlekssVērtējums: - 0 +  | 03.06.2007 22:26

o.k., labprāt padiskutēsim septembrī (varam arī ātrāk), bet tomēr īsti nesapratu, kas tieši tevi aizskāra attiecībā uz manu tekstu par "potenciālajiem fizmatiem"? Neesmu pret nelatviešu tautības studentiem LU un fizmatos, taču nevēlētos lai šie studenti būtu degradējušies! Un diemžēl tie jaunieši, ko esu redzējis 9.maijā pie uzvaras pieminekļa ir visai degradējušies manās acīs. Aizlieti viepļi, kas visulaiku muld par to cik latvieši ir slikti un reizēm arī izrāda to ar agresiju... Nav pat jādiskutē par to vai 9.maija pasākums ir pozitīvs vai negatīvs, jebkurā gadījumā, netakarīgi no tā kas un ko tajā brīdī piemin vai atcerās, iet uz turieni aizlieties ir degradācijas pazīme... Protams, ir arī izņēmumi, nejau visi tur sastaptie jaunieši ir tādi, taču procentuāli lielākā daļa... Sorry, ja mans iepriekšējais un arī šis posts tevi aizvaino, bat tādas ir manas domas, nekas personīgs...

Edgar, pikrītu tev, ka būtu pienācis laiks savstarpējai cieņai vienam pret otru, taču nejau nu mums būtu tas jādara... ieved pārdesmit tūkstošus latviešus jebkurā valstī un prasi cieņu no šīs valsts iedzīvotājiem, domāju, ka to tu noteikti nesagaidīsi... cieņa ir jāizpelnās! Pasties kautvai uz īriju - tur ir daudz mūsējo un nevarētu teikt, ka viņi tur sūdus vāra un kāpj citiem uz galvas, taču vienalga īpaši ieredzēti viņi nav...

:)Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 00:27

Nu tā, ka absolūti sūdus nevāra, to gan nevar teikt par latviešiem Īrijā, Bleks,
Un, ja par tavu pirmo rindkopu, tad pirms nākošreiz dzer...

BlekssVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 01:08

Ja arī es piedzeros, tad parasti daru to starp citiem, kas to dara, nevis starp cilvēkiem, kas atnākuši pieminēt savus kritušos radiniekus, draugus utt. Lai gan - redzot 9.maija pasākumu vairāk rodas iespaids, ka daži ir nolēmuši pieminēt savus kritušos radiniekus, draugus utt. starp cilvēkiem kas nolēmuši piedzerties...

Taču nejau par to ir stāsts...

o.k.Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 13:27

''..ir visai degradējušies manās acīs..'' (c)

1.kaart, tas ir tikai Tavs subjektiivais viedoklis, kuram, protams, ir milziigs atbalsts.

2.kaart, shkjietamais veel joprojaam var buut madinoshs.

3.kaart, ja jau Tev shii ir tik sirdsplososha situaacija [runaajot par degradaacijas n-to pakaapi], tad kaapeec neizdaari savu ceelumu un nepamaaci shos, no pareizaa celja nogaajushus, dzilji nelaimiigus jaunieshus?!

ja nu vinji saprot?!

p.s. emm.. un veel bishk par dzershanu...
cilveekiem ir taada nolemtiiba - saskatiit citos galvenokaart savus netikumus.

andreassVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 14:40

Neiet runa par netikumiem, bet par vietu, kur tie tiek izrādīti.
Cik zinu, tad neviena cita piemiņas diena neizvēršas par tādu dzerstiņu. Neviens jau nav pret to, ka vecie cilvēki atceras savus biedrus.
Piemiņas dienā noliek ziedus pie pieminekļa vai citas piemiņas zīmes, atceras vēsturi. Viepli aizlej mājās vai vecrīgas krodziņā.

p.s.
Bleksam ir lielas daļa taisnības, bet tikai viņš to izsaka rupjā formā. :)

BlekssVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 15:20

o.k. par taviem punktiem:
1.nu bet loģiski, ka tas ir mans subjektīvais viedoklis! Tu izsakot savu viedokli pretendē uz objektivitātes statusu? Visi šeit izteiktie viedokļi ir vairāk vai mazāk subjektīvi un tas ir tikai loģiski!

2.arī taisnība, taču ja es kko redzu, tad redzu un nedomāju "iespējams es maldos", kamēr nebūs pierādīts pretējais tikmēr ticēšu tam ko redzu, ja kāds pierādīs, ka maldos, tad apsolu atvainoties zem šī paša raksta!

3.esmu es pilnīgs egoists pēc dabas un man pilnīgi vienalga šo ļautiņu degradācija tik ilgi kamēr tā netraucē vai neietekmē mani! Tāpēc arī dzīvošu savu dzīvi tālāk un neskriešu audzināt nevienu!

P.S.vēl bišku par tavu p.s....
Ja tu no maniem netikumiem saskati dzeršanu, tad padomā par sevi... citēšu:"cilveekiem ir taada nolemtiiba - saskatiit citos galvenokaart savus netikumus." :D

to :) Atvaino, par to ka neesmu informēts par latviešu savārītajiem sūdiem Īrijā! Bet lietas būtību tas nemaina! Un vispār - jā tev ir pilnīga taisnība par to kur pieminēji manu pirmo rindkopu... tā ir pilnīgs craps tikai tāpēc, ka es neesmu atturībnieks! Lieliska argumentācija! :D :D :D :D

andreass - tā viņš ir, Blekss ir neaudzināts rupeklis, alkaholiķis un egoists! :) tiesa gan es par to nēesmu informēts tik labi kā piemēram o.k.,:), un vēl daži indivīdi :D

o.k.Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 15:55

pffff.. kaadi man veel netikumi?!
es ni dzeru, ni piipeeju, ni meitenees staigaaju. :D <-- bet nu es lieliski saprotu, ka ne par sho bija runa!!!

turklaat nekas ljauns ar Tevi nenotiktu, ja nu peekshnji pirms k-ko saki/raksti arii padomaa.
biezhi vien noderiiga proceduura. [pagaidaam veel tikai nervu shuunas neatjaunojas].

''..Blekss ir neaudzināts rupeklis, alkaholiķis un egoists! :) tiesa gan es par to nēesmu informēts tik labi kā piemēram o.k.,..'' <-- ironija?! gjeniaali. dievinu.

bet nu man nemaz nevajag vairaak informeeties. neizejot no shii posta raamjiem, var izdariit vairaak vai mazaak preciizus secinaajumus.

piebildiitei - ja jau Tev ir piedraazt uz sho ljautinju degradaaciju, tad kaapeec vinjus nelikt vispaar mieraa, sleegt teemu un vairaak nepieveerts uzmaniibu?!

pashi jau provoceejat, + veel dabuujat pa purnu. peec tam, protams.

o.k.Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 15:58

andreas, taisniiba ir viena - nedaliiita.

pagaidaam tas ir tikai vinja viedoklis.

LīdziņaVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 17:04

man gan vairāk liekas, ka zem šīs bildes būtu jārunā par to, ka nav īsti noregulēts baltā balanss!

LīdziņaVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 17:06

Vēl arī kopozīcija nav īsti laba - varēja sanākt baigi labais zelta šķēlums ;)

andreassVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 17:36

Absolūta patiesība neeksistē, ir tikai konkrētā mirkļa patiesības izpratne.

o.k.Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 17:51

neeksistee?!

atkal censhamies, godaatais andreasa j-kungs, noliegt to, kas ir, un pieraadiit to, kaa nav?!

btw.. kad biju konferencee, viens profesors apgalvoja, ka nekaada Lielaa Spraadziena nebija.
bet nez kaapeec citu mums veel neko nemaaca.

BlekssVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 18:23

Ok esam izrunājuši par 9.maiju, par vēsturi, par to kāds Blekss ir alkaholiķis, noskaidrojuši bildes trūkumus, pafilozofējuši par to kas un kāda ir patiesība, sākam nedaudz aizskart arī lielo sprādziena teoriju... Bet par cik man pēdējā tēma neinteresē, tad ierosinu varbūt pagvelzt par jautājumu dievs!

Kā jūs domājat vai dievs eksistē? Jā jā, tad vai man būs jānonāk ellē dēļ tā ka vārdu "dievs" apzināti rakstu ar mazo burtu? Mans paša viedoklis - Nav tāda dieva (reliģiskā izpratnē), un līdz ar to man nebūs jānonāk ellē! Uzskatu, ka ir pat smieklīgi ticēt dievam! jā, var dzīvot pēc bībeles baušļiem un tu būsi godīgs un labs, taču tas nenozīmē ka nonāksi debesīs vai kur citur... tas var izšķirt tikai jautājumu par krematoriju vai apbedījumiem :)

o.k.Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 18:39

dievs?!

man nav attieciibu ar dievu.
es to vnk censhos netrauceet.

es shai diskusijai esmu veltiijusi vairaakas krievu valodas stundas, censhoties ieskaidrot meichai [kura fanaatiski tic dievam], ka vinja ir reaali slima.

taa kaa esam vienispraat - pasludinu sho jautaaajumu par izsmeltu. <-- luugums piepildiit jautaajumu?! :D

p.s. mani noteikti kreemees. es nepieljaushu, lai uz mana kapu dejo!!! :D

p.s.s. vismaz pieklaajiibas peec raksti ''juus'' ar lielo burtu, ja nu veel kaadu reiziiti sadomaa mani uzrunaat. :)

BlekssVērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 18:49

piedod o.k. bet iepriekšējais posts nebija domāts tieši tev :) tas sākuma "OK" ir vienk mana rakstības stila elements :)

Augstāk minētā dēļ tomēr pasludinu šo tēmu par neizsmeltu! Gribās dzirdēt citu viedokli!

P.S.diemzēļ nezināmus cilvēkus interneta vidē es uzrunāju ar "tu", tāpēc arī tu,o.k., netiksi uzrunāta ar Jūs! Iepriekšējā postā ar "juus" bija domāti visi kas lasa! :)

Bet agriezīsimies pie dieva tēmas!

o.k.Vērtējums: - 0 +  | 04.06.2007 20:27

es diktaaam atvainojos, ka Tevii mans egocentriskums izraisiija sashutumu.

turklaat lielo saakuma burtu lietoshana uzrunaa ne tik daudz noraada uz cienjas uzpausmi kaadam konkreetam cilveekam, bet gan valodai.
Tev, patriot, vajadzeetu zinaat, ka dzimto valodu kropljot nedriikst.

man ir viss.
paldies par uzmaniibu!

aliGVērtējums: - 0 +  | 05.06.2007 10:43

:D

patika palasiit :)

WaitssVērtējums: - 0 +  | 05.06.2007 14:18

Piedodiet,dārgie tautieši,bet es nevaru piekrist tam, ka vienmēr jāraksta vārds "tu" ar lielo burtu.Dzimtā valoda galvenokārt ir valoda,ar kuru vēršamies pie kāda,kas to saprot, t.i., pie tautieša.Un valodas izjūtas nozīme ir tajā, kā mēs spējam kādu domu viest citiem cik vien skaisti un dziļi vai saprotami varam.Tātad,ja es apzinu to cilvēku loku,kurus īsajā chatā uzrunāšu uz ''tu'',bet citus,kuriem tas ir svarīgi, uz ''Tu'',tad man liekas,ka es būšu sasniedzis šajā jautājumā valodas izjūtu idejiskajā nozīmē.Un patreiz ir tādi laiki,kad valoda mazpamazām mainās.Protams,tā kā runā tīņi "emo", nav pieļaujami ieviešanai gramatiskajā valodā.Tachu,manuprāt,par jaundarinājumu "burziņš" uz pleca uzsistu pat Endzelīns...

.Vērtējums: - 0 +  | 29.06.2007 16:35

Jaunieši un bezpajumtnieki Uzvaras pieminekli izvēlas par tusiņu vietu
http://www.tvnet.lv/onlinetv/lnt/degpunk...

AVērtējums: - -2 +  | 17.10.2007 16:57

Latviets biju latviets būšu
Latviets mūžam palikšu
un par savu tēvuzemi
OKUPANTAM KRIEVAM GALVU NORAUŠU!

Komentārs, ko rakstīja A, novērtēts ar -2 punktiem. Vai parādīt?

eliina | mineta@inbox.lvVērtējums: - -3 +  | 27.11.2007 19:51

kriewi ir un paliks stuulbi, iipashi, tie kas dziivo Latvijaa, blin es esmu pikaawusi 12kriewu meitenes un 1 dzeku, naakat paliigaaa, tie kas dziivo riigaa...........tiekamies katru vakaru imantas stacijaa....9 vakaraa, tur daudz kriewu......

Komentārs, ko rakstīja eliina, novērtēts ar -3 punktiem. Vai parādīt?

Anna | nimfa!!!@one.lvVērtējums: - 0 +  | 27.11.2007 22:06

manupraat tu esi nenormaala-patriote-tev deretu zinat ja tautu mentalitatees atshkiras tas nenoziimee ka kaads ir stulbaaks par otru!!!!vienmeer un visur var sastapties ar dazaadiem cilveekiem,cits tev buus gana labs cits nee,bet tas tev nedod tiesiibas spriest par visu tautu!!!!ar ko gan tu esi labaaka-ja paraadi sevi-tai skaitaa latvieshu tautu no shaadas puses!te nav ar ko lielities!!!un veel-uz katru stipru stipraaks atradiisies-gan arii tev tas viss atgrieziisies!

o.k.Vērtējums: - +1 +  | 28.11.2007 00:55

nu bet es taču saku - paši uzprasās!

Vārds: E-pasts vai web-lapa: