FMFSP portāls

Izvēlne

Meklēšana

Aptauja

Kas Tev parasti ir somā?
airis - vienmēr var noderēt
divi ķieģeļi un mellenes, kuras nedrīkst saspiest
grāmata “Idiots" un (ožamais) spirts
neteikšu..

Rezultāti

Foto

2011. gada 2. martā 09:42 

"Iespējamā misija" – LABĀKAIS darba piedāvājums jaunam profesionālim (1)

"Iespējamā misija" ir labākais darba piedāvājums jaunam profesionālim, ambiciozam un mērķtiecīgam augstskolu absolventam! Tā ir iespēja kā pilna laika skolotājam divus gadus mācīt priekšmetu savā specialitātē, attīstīt sevī vadītāja un līdera dotības, piedalīties apmaksātās mācībās un īsā laikā iegūt zināšanas, pieredzi un rūdījumu savai karjerai nākotnē jebkurā jomā.

Pieteikties aicināti visu specialitāšu jaunie profesionāļi – biologi, fiziķi, ķīmiķi, filologi, matemātiķi, vēsturnieki, ekonomisti un citi. Ja Tev ir augstākā izglītība vai Tu mācies pēdējā kursā un  jūti sevī vēlmi mainīt pasauli, mācīties pats un iedvesmot mācīties citus, piesakies Iespējamā misijā līdz 15. martam, aizpildot anketu www.iespejamamisija.lv, un kļūsti par vienu no tiem, kas ietekmē Latvijas nākotni.

„Dalība "Iespējamā misijā" sniedz tieši to, ko mūsdienu jaunie profesionāļi sagaida no darba vietas – darbu ar ietekmi un izaugsmi. Ja Tu spēj iedvesmot, organizēt un vadīt veselu klasi, Tu pratīsi arī stratēģiski domāt un ar savām idejām aizraut cilvēkus jebkurā organizācijā. Darbs skolā izaicina un vienlaikus sniedz milzu gandarījumu, ļauj pašam attīstīt sevi, vienlaikus palīdzot augt saviem skolēniem,” stāsta "Iespējamās misijas" direktore Zane Oliņa. “Skolotāja darbs klasē ir atbildīgs un attīsta prasmes risināt kompleksas problēmas – pašam izvirzīt mērķus, rast labākos to īstenošanas ceļus, iedvesmot savus skolēnus mērķu sasniegšanai, sekot līdzi progresam un, galvenais, būt līdz galam atbildīgam par sava darba rezultātu.”

Gada beigās veiktajā "Iespējamās misijas" skolotāju aptaujā par viņiem svarīgākajiem aspektiem, izvēloties darba vietu un kādā mērā viņu darbs skolā šobrīd viņu vajadzības apmierina, 85% "Iespējamās misijas" skolotāji atzina, ka viņu darbs ļauj ietekmēt skolēnu attieksmi pret mācībām un nostiprināt viņos pārliecību par izglītību kā vērtību, par ko liecina skolēnu sasniegumu mācībās un augošā interese par konkrēto mācību priekšmetu. Būtisks aspekts, ko atzīst 72% aptaujāto programmas dalībnieku ir iespēja mācīties tālāk caur darba pieredzi un pilnveidot sevi. Turklāt, visi programmas dalībnieki atzīst, ka tieši dalība "Iespējamā misijā" un programmas veidotās mācības nodrošina viņiem tik ļoti nepieciešamo profesionālo atbalstu un paātrinājumu tālākai izaugsmei. Stāsta "Iespējamās misijas" skolotāja Liene Jurgelāne, "Manis kā skolotāja evolūcija ir bijis aizraujošs, iedvesmojošs, grūts, nogurdinošs, sarežģīts un ļoti audzinošs process, kas nekad nebūtu bijis iespējams bez "Iespējamās misijas"".


 „Atnākot uz "Iespējamo misiju", mani nebiedēja tas, ka skolotāja darbs nav vieta peļņai. Es uzskatu, ka cilvēki dzenās pēc „miljona”, lai radītu sev drošības sajūtu. Manī šī drošības sajūta un pārliecība ir nevis naudas dēļ, bet gan aiz tā, ka es apzinos savu vērtību un daru to, kas man patīk. Uzkrātās zināšanas un pieredze ir mans kapitāls, kuru es šobrīd bagātinu. Strādājot skolā, es jūtos piepildīts,” stāsta "Iespējamās misijas" absolvents Mārtiņš Bērziņš.

"Iespējamo misiju" atbalsta progresīvākie Latvijas darba devēji, kas dalās savā pieredzē ar dalībniekiem, augstu novērtē "Iespējamajā misijā" iegūto pieredzi un vēlas redzēt programmas absolventus kā vērtīgus darbiniekus. Regulārās tikšanās reizēs ar Latvijas sabiedrības viedokļu līderiem un vadošo uzņēmumu augstākā līmeņa vadītājiem, dalībnieki gūst pieredzi, kas noder veidojot karjeru nākotnē.

 „Mana pieredze darbā ar darbinieku un dažāda līmeņa vadītāju atlasi rāda, ka jaunieši Latvijā vēlas strādāt vidē, kas ļauj sevi attīstīt un paaugstināt savu kompetenci. Jaunieši augstu novērtē iespēju strādāt pieredzējuša vadītāja komandā, kas ar savām līdera dotībām spēj pozitīvi ietekmēt un paātrināt viņa izaugsmi. Jaunieši dod priekšroku uzņēmumiem, kas piedāvā personīgās izaugsmes iespējas un starptautisku pieredzi. Manuprāt, "Iespējamā misija" ir izaicinošs piedāvājums katram ambiciozam savas jomas profesionālim, augstskolas absolventam”, stāsta vadītāju atlases konsultāciju kompānijas Fontes vecākā konsultante Betija Putniņa.

"Iespējamā misija" ir daļa no globālas izglītības kustības Teach for All, kas apvieno "Iespējamai misijai" līdzīgas programmas gandrīz 20 pasaules valstīs. Kļūstot par "Iespējamās misijas" dalībnieku, ir iespēja kļūt par daļu no līdzīgi domājošu vienaudžu kopienas, ar kuriem īstenot kopīgas idejas, mācoties no un sadarboties ar vienaudžiem visā pasaulē.

Pieteikties "Iespējamai misijai" var līdz 15. martam. Pieteikšanās anketa atrodama mājas lapā www.iespejamamisija.lv. Lai piekļūtu pieteikuma anketai, vispirms ir jāaizpilda reģistrācijas forma. "Iespējamās misijas" pretendentam jājūt sevī līdera dotības, radošās spējas un piedzīvojuma gars. Aicināti tiek tie, kuri ir ieguvuši bakalaura grādu jebkurā specialitātē vai otrā līmeņa profesionālo izglītību. Pieteikšanās brīdī kandidāts var būt pēdējā kursa students vai maģistrants.

Plašākai informācijai:
Madars Bitītis
Veru iela 5-10, Rīga, LV 1010
Tālr. (+371) 67294645
Mob. (+371) 29448447
E-pasts: madars.bititis@iespejamamisija.lv
www.iespejamamisija.lv

Autors: Rihards Skuja  Apskatīt komentārus »

Atslēgvārdi: iespējamā misija
Ieteikt draugiemTweet this!

Balsis: 0, vidējais vērtējums: 0

Vārds: E-pasts vai web-lapa:

 

« Novembris, 2017 »

POTCPSSv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
4567 

Forums

Komentāri

Fizmatu blogi

VR Pasākumiem – virtuālās real..
Lai nebūtu pārpratumu, uzreiz saku, ka šis ierakst.. (09.06)
Spēks un Jauda 2017 un ūdrs. F..
Superjaukās piedzīvojumu sacensības jau 6. reizi. .. (09.04)
Par 30 dienu rakstīšanu un nos..
Es vēl esmu dzīvs! Tas, ka no manis kādu laiku ir .. (30.03)
#6 – Domājot par krūšgaliem (A..
Cienījamās Dāmas! Ceru, ka jums ar šo jautājumu vi.. (26.03)
Amatiera padomi garo distanču ..
Ja tu spēj pusi dienas pavasara talkā vākt gružus .. (25.03)

Iz arhīva