FMOFSP portāls

Izvēlne

Meklēšana

Aptauja

Rudens?
Pārāk auksts
Pārāk karsts
Pārāk slapjš
Pārāk sauss
Oranžs būtu labāk

Rezultāti

Foto

GogogoVērtējums: - 0 +  | 10.12.2006 15:44

pēc tā gif ne īpaši var saprast, kā rodas kustība no tā sprādziena ... :P varējā skaidrāk aprakstīt, tagad vaidzēs po angļiski lasīt...

saldaisVērtējums: - 0 +  | 10.12.2006 21:30

nekas jauns tas nav.. mazda jau 30 gadus izmanto rotordzinējus..

JabbiiVērtējums: - 0 +  | 11.12.2006 09:10

mazda izmanto klasisko rotordzineeju, kam ir taadi kaa triisstuuri ar ieapaljaam malaam kaa kustoshie un spiedoshie elementi (vankelji). Shitais ir bik savaadaaks, jo izmanto roteejoshu cilindru ar taisnstuurveida vaarstiem. Itkaa jau sisteema vienkaarsha, tikai man mazliet neizprotams ir kaa vinji ir risinaajushi eljljoshanas un dzeseeshanas probleemas. Kautkaa nebutu jauki, ja pie katras elljas mainjas arii vaarsti buutu jaamaina, jo taa diluma rezerve izskataas, ka nedriikst buut vispaar (kompresijas zudums).

murmulisVērtējums: - 0 +  | 11.12.2006 10:28

izskatas peec vektordzineeja paveida. un vektordzineeji jau sen ir izdomaati, bet nez kaapeec tos neizmanto veel...

KārlisVērtējums: - 0 +  | 11.12.2006 11:03

Vankelītim ir cits princips, tur tiek rotors grūsts prom (spēks iet puslīdz perpendikulāri rotora skaldnei), kas, manuprāt, ir labāks risinājums, nekā mēģināt aizgrūst slīpu plakni. Turklāt, tas klucis, ko tur mēģina stumdīt, drošvien būs nenormāli smags. Kā eļļosies to sieniņu un kluča berze, ja tur atstarpe nedrīkst būt faktiski nekāda, turklāt virzuļiem līdzīgo gredzenu nebūs (varbūt kas līdzīgs?)
Un virzuļmotora ~~45 lietderības procentus pārsniedzot 3 reizes, mēs iegūstam mūžīgo dzinēju :))))

enuffVērtējums: - 0 +  | 11.12.2006 17:21

Murmuli - parādi, lūdzu, kādu interneta adresi, kurā būtu aprakstīts par vektordzinējiem.
Kārli - no kurienes 45%?

GSVērtējums: - 0 +  | 12.12.2006 10:11

viss jaunais ir labi aizmirsts vecais :D

murmulisVērtējums: - 0 +  | 12.12.2006 10:58

bija kaadreiz te: http://www.axialvectorengine.com/
bet izskataas, ka taa kompaanija tikai meegjina adabuut investorus
un nevienam bendziiniekam nav tie 45%. nu nav un nevar buut, kaut vai paskaities tik daudzaas vietaas ir berzes, kustiibas apstaashanaas un uzsaakshana preteejaa virzienaa, temperatuuras izdaliishana nevajadziigi utt... (n a typical low compression engine, the thermal efficiency is only about 26%. In a highly modified engine, such as a race engine, the thermal efficiency is about 34%. )

murmulisVērtējums: - 0 +  | 12.12.2006 11:04

http://www.motorpasion.com/2005/12/20-ax...

enuffVērtējums: - 0 +  | 12.12.2006 15:12

Nu jā, šitik es arī zināju (no jy.lv raksta), bet nevar zināt vai tā maz ir patiesība.

Vārds: E-pasts vai web-lapa:

 

« Septembris, 2019 »

POTCPSSv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
7 

Forums

Komentāri

Fizmatu blogi

VR Pasākumiem – virtuālās real..
Lai nebūtu pārpratumu, uzreiz saku, ka šis ierakst.. (09.06)
Spēks un Jauda 2017 un ūdrs. F..
Superjaukās piedzīvojumu sacensības jau 6. reizi. .. (09.04)
Par 30 dienu rakstīšanu un nos..
Es vēl esmu dzīvs! Tas, ka no manis kādu laiku ir .. (30.03)
#6 – Domājot par krūšgaliem (A..
Cienījamās Dāmas! Ceru, ka jums ar šo jautājumu vi.. (26.03)
Amatiera padomi garo distanču ..
Ja tu spēj pusi dienas pavasara talkā vākt gružus .. (25.03)

Iz arhīva