Ja jūti sevī degsmi palīdzēt jaunajiem Fizmatiem, kuri uzsāks studijas septembrī, un jūties zinošs dažnedažādos jautājumos, kas saistīti ar studijām un studiju dzīvi, tad piesakies atlasei, lai kļūtu par mentoru, aizpildot anketu, kurā jānorāda dati par sevi un jāuzraksta neliela motivācijas vēstule, kāpēc tieši Tev vajadzētu kļūt par mentoru. Pieteikties iespējams līdz š.g. 22. jūnijam.
Kā zināms, mentors ir vecāko kursu students, kurš varētu sniegt atbalstu pirmkursniekiem dažādos jautājumos, tātad mentoram vajadzētu kļūt par pirmkursnieka uzticības personu un draugu. Šobrīd ir aktuāli atlasīt motivētus, kā arī kompetentus mentorus, kuri nepametīs novārtā savus pirmkursniekus.
Vēl jāpiebilst, ka mentoram vajadzētu norādīt ceļu uz problēmu risinājumiem, taču reizēm mentora darbība var pārklāties ar LU personāla funkcijām, piemēram, mentors var lieku reizi paskaidrot pirmkursniekam, kā rīkoties ar bibliotēku kopkatalogu.
Galvenā mentorsistēmas priekšrocība – „students studentam”. Pirmkursnieki daudz labprātāk un drošāk komunicē ar citiem studentiem nekā ar akadēmisko personālu, līdz ar to ir vairāki ieguvumi, piemēram, pirmkursnieki pēc iespējas ātrāk tiek integrēti fizmatos, tāpat Studentu padomei rodas kontakts ar studentiem, kā arī vadība kvalitatīvi atbild uz savas kompetences jautājumiem.
Kopumā tiks atlasīti 4 mentori – pa vienam no katras LU FMF studiju programmas. Priekšroka, izvērtējot atbilstību kļūšanai par mentoru, būs studenta pieredze, tātad ideālā variantā mentors ir students vai studente, kas ir visai aktīvs/a, pietiekami draudzīgs/a, arī motivēts/a un pārzina studiju jautājumus.
Ja rodas kādi papildjautājumi vai ir neskaidrības, raksti uz e-pastu: brigita.zutere@fizmati.lv.
Esi aktīvs un piesakies, jo tā ir iespēja gan atsvaidzināt savas zināšanas dažādos jautājumos, gan arī iegūt jaunu pieredzi, kā arī galu galā kļūt par neaizvietojamu padomdevēju kādam fuksim!
2012. gada 4. jūnijā 08:27
Veckursniek, kļūsti par mentoru! (12)
Autors: Brigita Zutere Apskatīt komentārus »
Balsis: 0, vidējais vērtējums: 0