Mozilla, populārās interneta pārlūkprogrammas Firefox izstrādātājs, spēris nākamo soli tās plašajā reklāmas kampaņā, aicinot filmu izstrādātājus- gan amatierus, gan profesionāļus- izveidot 30 sekunžu garu Firefox reklāmas video un nosūtīt to konkursam.
Saņemtos video izvērtēs žūrijas komanda, ko sastādīs vairāki populāri, ar filmu industriju saistīti, profesionāļi. Uzvarētājs iegūs naudas balvu, un viņa izveidotais video ļoti iespējams tiks izmantots Firefox reklāmas kampaņā televīzijā.
Šī gada masu reklāmas kampaņa izrādījusies diezgan veiksmīga un nodrošinājusi Firefox pārlūkam aptuveni 50 miljonus lietotāju visā pasaulē. Taču, salīdzinot ar kopējo tirgu, tas ir tikai 8,59% no visiem lietotājiem. Lielākā daļa joprojām pieder Microsoft izstrādātajam Internet Explorer- 86,52%. Tāpēc Mozilla tiecaspielietot vēl neizmatotus reklāmas veidus kā, piemēram, TV un presē.
2005. gada 25. decembrī 20:29
Balsis: 0, vidējais vērtējums: 0