Tiem kas vēl nezina varu pavēstīt, ka Adobe par 3,4 miljardiem dolāru ir nopirkusi Macromedia un tagad sauksies Adobe Systems inc. Jautājums ir kāpēc tas notika?
Viens viedoklis ir, ka Adobe bažījās, ka tik Microsoft pirmais nenopērk Macromedia. Ja tā patiešām būtu noticis, tad Adobe’s Acrobat Reader pavisam noteikti zaudētu savu vietu tirgū. Bez Microsoft Adobe sīvi konkurēja arī ar Macromedia, kuras Flash tehnoloģijas attīstība varētu krietni kaitēt Adobes ienākumiem, tāpēc šo varētu uzskatīt arī par Adobe veidu kā tikt galā ar nopietnu konkurentu.
Ar šo prāvo pirkumu Adobe ir ieguvusi visas Macromedia tehnoloģijas, lai turpmāk spēkotos ar Microsoft un pārējiem par dominanti on-line dokumentu tirgū. Bet PC tirgus nav vienīgais kas interesē jauno kompāniju, viņi raugās arī uz strauji augošo mobilo telefonu un citu pārnēsājamo ierīču tirgu. "Mums ļoti vērtīgi likās, ka Macromedia ir paveikusi lielu darbu ne-PC tirgus izpētē" teica Adobe pārstāvis.
Lielas kompānijas, kas ražo lielus un labus produktus tas, protams, ir labi, bet bez konkurences tālākā nozares attīstība būs lēnāka. Jā liela kompānija var savus produktus saražot lētāk, bet bez konkurences neviens viņai neliek viņus arī pārdot lētāk. Tagad, kad Adobe valda pār Macromedia, varētu bremzēties vai par pilnībā apstāties "nevēlamo" Macromedia produktu attīstība.
Balsis: 0, vidējais vērtējums: 0