A vot man tagadiņās stulbs jautājums: šitentā fizmatu fakultātē ir neba mazums studentu, abet cik ta no viņiem veic to patstāvīgo darbu jebšu cik noslogota ir fakultātes bibliotēka? Ak tad kāds var apgalvot, ka arīdzan jaunākos nozares žurnāļus atradīsi tīmeklī? Un, protamsīm, cik ta nu tiem studentiņiem mācības galvā, ka tik darbs un darbs, jo, āreče - ēst gribās... Tpu, akadēmiskais godīgums...
wtf? Raksts, kurā nevar saprast, par ko ir runa. Virsrakstos kaut kādi jautājumi, kas ir nesaprotami ("kam to vajag?", wtf? ko vajag?) uz kuriem nemaz netiek atbildēts. Vēl tiek pieminēta kaut kāda mistiska "konference". Laikam vai nu man vai raksta autoram tiešām vajadzētu kļūt gudrākam.
Akadēmiskais godīgums un ētika parasti tiek interpretēta kā studenta spēja godprātīgi pildīt akadēmiskās saistības, taču neviens nerunā par pasniedzējiem, kas gadiem uzdod vienus un tos pašus uzdevumus un pasniedzējiem, kas neredz, ka studentam ir arī citi kursi kārtojami un eksistē arī dzīve ārpus universitātes (Ģimene, darbs, utt) un pasniedzējiem, kas labojot darbus, nespēj sniegt kļūdas aprakstu vismaz vienkārša paplašināta teikuma formā, aizbildinoties ar aizņemtību. Vai šādā konferencē nevajadzētu apspriest arī ētiskos aspektus pasniedzēju darbā?
Daudz lielāka plaģiēšana ir kad daži labi studenti uzraksta diplomdarbus, un pasniedzējs no tā uztaisa savu diplomdarbu. Pret to arī ir cilvēki kas cīnās, bet ne šās koncepcijas ietvaaros.
PS tam, ka pasniedzējs neizskaidro savu atbildi aizņemtības dēļ, nav nekāda sakara ar akadēmisko godīgumu, bet ar darbu. Šīs lietas tiek risinātas SP un pasniedzēja pārrunu ceļā, ja tas nelīdz, tad jau piesaistot klāt nodaļas vadītāju utt.
Beidzot sapratu - problēma iekš tā, ka 1. lapā rādās teksts, kas nerādās pašā rakstā.
Perfekta bilde – ļoti mākslinieciska un simboliska, proti, atbilstoša tekstam. :) Runājot par pašu rakstu, nudien, frivoli uzrakstīts, šķiet, ka autores visvairāk sāpinājis šis punkts: ”4. 1x nedēļā Konsultācijas par kvalifikācijas darbu rakstīšanu (lai studentu prastu rakstīt)” Ja reiz jums vēlme apgūt korektas rakstīšanas prasmi, vienkārši palasiet kādu grāmatiņu, tad domas pašas jūsu priekšā atklāsies. ;) Jāpiekrīt noos_: ”Virsrakstos kaut kādi jautājumi, (..)uz kuriem nemaz netiek atbildēts.” Raksts neapšaubāmi varētu būt strukturētāks, respektīvi, izveidot to tādu, ka katrs nākamais teikums tik droši nevarētu veidot jaunu rindkopu, bet gan apvienojot vairākus domu graudos, veiksmīgi atbildēt uz izvirzītajiem jautājumiem. ” Kā referāti piedalījās (..)” Varbūt bija domāts – referenti? (wondering)
jaa,un tas, ka pasniedzēji izdala kopijas no grāmatām, arī ir zagšana. no tā jau nav iespējams izvairīties...
autortiesiibaas ir atrunaati iznjeemumi izgliitojoshiem noluukiem!!!!