Ņemot vērā cilvēku neapmierinātību saistībā ar "novēlotu" informācijas sniegšanu vortālā fizmati.lv, gaidu komentāru vētru, kas objektīvi dotu ieteikumus programmas attīstībai tālejošā nākotnē un būtu kontekstā ar Eiropas Savienības izglītības telpu.
Labs darbs :) Tev kaut kāda fotogrāfiskā atmiņa? :D heh :) Vēl tik piemirsi bibliotēku (protams, ir jauki, ka ir WebCT, bet, piemēram, grāmatu par C++ bibliotēkā ir maz un tās tiek dotas uz ļoti īsu termiņu).
nē, Lietuvas pieredzi datorzinātņu studiju programmā negribu - es izvēlējos studēt DatZ, tāpēc podavaitje mateni un DatZ priekšmetus. Es kopš videnes no vēstures un literatūras kā no Sibīrijas mēra bēgu :) Tā tik vēl trūka, ka pirmajos kursos būtu vispār izglītojoši priekšmeti.
Par WebCT - uzskatu ka, kā obligātu prasību jebkuram pasniedzējam vajag uzstādīt kalendāra aizpildīšanu ar kd.,md.,eksaamenu u.c. datumiem. Tāpat arī mācību materiāliem! Par praksi - noteikti vajag, jo tas piespiediis neuzņēmīgākos studentus strādāt un iegūt pieredzi, bet tiem, kas tāpat strādā, tas neradīs īpašas izmaiņas izņemot dažu papīru aizpildīšanu un no mācībām brīvu semestri! Trīsgadīgā programma - nē, pārāk saspiesti, līdz ar to zūd kvalitāte. Atkrīt prakse! Vēsture u.tml. stafs - tas ir pamatskolas un vidusskolas uzdevums, nevis augstskolas.
Vel viens butisks sadalisanas aspekts - sadalisanas neizbegami novedis pie velesanas radit jaunas studiju programmas un studentu skaita pieauguma, kas savukart prasis vairak telpu, kuru Raina 19. 3. stavaa vienkaarsi nav. Tada gadijuma datoriki bus spiesti daliit auditorijas ar juristiem, vai ari mekleet "labaakas maajas" :)
Viens no tiem bija iespēja studentiem kopoties, kas nozīmē vietu mācību iestādē, kur....
Tēmas turpinājums nākošajos kursos ir patīkamā lieta. Nostiprina apgūto, ļauj vieglāk saprast turpmāko. Jāatzīst, ka ja katrs priekšmets ir 2k.p., tad tēmas sanāk apgūt diezgan virspusēji. Ir labi, ja ir turpinājums vēl par 2. Liels trūkums bija kad starp datu struktūrām un pamatalgoritmiem bija semestris pa vidu. Riktīgi C++ aizmirsās.
Vēl būtu labi, ja pasniedzēji liktu arī atzīmes iekš webct, jo pagaidām to dara tikai Smotrovs.
Webct sakarā vajadzētu izteikt Smotrovam uzslavu un pārējiem pasniedzējiem "fui". Kuram lielāku, kuram mazāku...
Piekritu Armi par Smotrovu ;)
nu nez, man lielākā daļa pasniedzēju atzīmes liek webct :)
Gribētu, lai vēl kādi datoriķi uzraksta, kas ir labi un slikti nodaļā. Man, piemēram, nepatīk lielais cilvēku skaits kursos. Šī problēma saasinās ar pirmo kursu, kur ir 260 studentu. Domāju, ka ideālais variants būtu 50, bet nu tas ir pārāk utopiski.
Manuprāt vajadzētu kursus sadalīt, piemēram, pa web koderiem, C++ koderiem, tīklu adminiem vai tamlīdzīgi.
web koderi un C++ koderi ir pirmā līmeņa profesionālā. Lielākā daļa datoriķu tomēr vēlas iegūt bakalauru.
Noteikti vajag krēslus gaitenī un vajag burziņu vietu. Vajag tādu, kur ir dīvāns nevis datorklase. Un studentu anketēšanu vajag veikt gan lektoriem, gan FMFSP, jo abiem parasti studenti dos atšķirīgas atbildes
shmii, LIELS paldies par rakstu! par smotrovu nav taisniiba. nebuut vinjsh nav vieniigais, kas liek atziimes ieksh webct.
Piekrītu shmikucim par lielo studentu skaitu kursos. Tā tiešām ir liela problēma, no tā "izriet" citas problēmas: 1) neizbēgams troksnis lekcijās; 2) skābekļa trūkums auditorijā (ja būtu laba ventilācijas sistēma, tad varbūt šādas problēmas nebūtu); 3) bieži vien tik lielas auditorijas priekšā studenti neuzdrošinās pasniedzējam uzdot jautājumus (studentu kontakts ar pasniedzēju ir ļoti vājš). Mācoties 2. kursā, mani tik tiešām neapmierina esošā situācijā. Kaut arī apmeklēju visas lekcijas, ieguvums ir niecīgs, jo apmēram 70% lekcijās pavadītajā laikā atrodos "pus-komas"stāvoklī, tāpēc, ka auditorijā ir ļoti maz skābekļa (un pēc apmēram 15 min auditorijā aizsvīst logi :)) un ir nepārtraukta murdoņa (troksnis).
Troksnis lekcijās ir vairāk dēļ mūsu pašu attieksmes un [ne]cieņas pret citiem studentiem un pasniedzējiem. Lielākās pretenzijas ir pret LUIS, izskatās, ka tur informācija tiek savadīta pēdējā un tikai tad, kad kāds atceras :-(
Piekrītu viedoklim par 3-gadīgās programmas iesakošanu. Nācās izvēlēties strādāt nevis mācīties. Bez kārtīgas prakses, tās viedās lietas, ko māca par projektiem, sistēmām utt. nav ne graša vērtas, ja pats neesi bijis tajā pasākumā iekšā. Tāpat uzskatu, ka tie vispārizglītojošie priekšmeti nav vajadzīgi, it sevišķi datorgeexoriem. Labāk C daļu būtu uzprišinājuši un angļu valodu izcēluši no pamatskolas līmeņa.
"Viens no tiem bija iespēja studentiem kopoties, kas nozīmē vietu mācību iestādē, kur pavadīt laiku starp lekcijām vai gaidot pasniedzēju." Vai tas nozīmē, ka mēs toč dabūsim savu guļamistabu ar dīvāniem? Būtu jau forši...