Jaunajai tehnoloģijai ir piešķirts nosaukums RadMax. Šis mehānisms faktiski ir rotoru dzinēja pārveidota versija. Izstrādātāji apgalvo, ka, salīdzinot ar tāda paša izmēra virzuļdzinējiem, viņu izstrādājums ir 2 – 3 reizes efektīvāks, sver divreiz mazāk, turklāt tas ir arī klusāks.

Tipisks četrvirzuļu dzinējs sastāv no aptuveni 40 kustīgām daļām, kamēr RadMax agregātā šis skaitlis ir 13. tam vajadzētu palielināt drošību un samazināt ražošanas izmaksas. Tā kā visas dzinēja sastāvdaļas griežas vienā virzienā, tad tas rada mazākas svārstības – te nav virzuļu un vārstuļu, kas veic tūkstošiem strauju kustību minūtē. Degšanas kameras ir nobalansētas, turklāt rotors izturas kā spararats, izlīdzinot disbalansu.
Turklāt, pateicoties augstai saspiešanas pakāpei, jaunais dzinējs spēj darboties ar jebkuru degvielu – dabasgāzi, ūdeņradi, propānu, benzīnu un dīzeļdegvielu.
CNET News ziņo, ka RadMax tehnoloģijas radīšana laika ziņā prasījusi 10 gadus un 11 milj. ASV dolāru naudas izteiksmē. Reg Technologies plāno sākt testēt jaunā dzinēja prototipu ar 125 zirgspēku jaudu līdz šī gada beigām. Dzinēju var lietot gan saimnieciskām vajadzībām, gan militārajā jomā.
Avoti: compulenta.ru, regtech.com
Balsis: 0, vidējais vērtējums: 0