Tāds necils autiņš bišķiņ maksā... Bet nu tas būs liels solis degvielas aizstāšanai, ja to izmaksas nebūtu tik lielas!
honda fcx ir vinju fuel cell tehnologjija! jautaajums: fizmati vienkaarshi nezina pareizo tulkojumu (degvielas shuuna) ja jau otrais raksts ar sho kljuudu (turklaat tad paraadiijaas pavisam cita fraaze) vai 2 gadu laikaa kopsh retaak paraados latvijaa tieshaam ir paraadiijies oficiaals (un protams stulbs) tulkojums?
izskatās nākotnē mūs sagaida migla un lietus
šādu tulkojumu lieto vadošais [vienīgais] latvijas popsci žurnāls Terra
man skjiet ka tas nnu naff nekas jauns - ja nemaldos tad islandee bija plaanots pilseetu autobusus parveidot uz udenrazja elementiem jau liidz 2008 gadam... (tieshi uz taadas tehnalogijas )
Nu, ja būtu bijusi nepieciešamība, tad jau sen mēs izmantotu H2 dzinējus... bet tādas nepieciešamības vienkārši nav - nafta vlda pār pasauli, un, kamēr lielākie naftas tirgotāji varēs turpināt strādāt ar šādu peļņu, kamēr naftas netrūks, tikmēr viņi darīs visu, lai bremzētu H2 dzinēja izveidi. Kad tiešām nafta sāks beigties - tad ļoti ātri tiks ieviestas jaunās (visticamāk H2) tehnoloģijas. Jo fakts ir un paliek fakts - galvenie K2 dzinēju izveides sponsorētāji ir lielie naftas magnāti... pastarpināti, protams, bet tas ir fakts...
Runaajot par sabiedriskajiem transportiem ar H2 - Porto jau shitaadi braukaa pa ielaam (ar kaadu tehnologjiju gan nemaaceeshu pateikt) un nemaz neatpaliek no, turpat braukaajoshajiem autobusiem uz dabas gaazi. Starp citu, tur autobusi, kas brauc uz Diizeljdegvielu ir ljoti maz
Nafta kādreiz beigsies, jāsāk no tās pamazām atradināties... Arī Ķīna un Indija sāk pamazām attīstīties un divriteņu vietā pamazām pāriet uz automobīļiem - rūpnīcas tā īsti nespēj saražot pietiekami daudz benzīna... par Islandi: http://www.planetark.com/dailynewsstory.... Bet vel nedaudz par alternatīvajiem pārvietošanās līdzekļiem... Atceros pirms pāris gadiem pa teļuku redzēju sižetu par vienu latviešu entuziastu, kas braukāja ar paštaisītu automobīli kas gāka uz malku, līdzīgi kā vilciens... 40-50 km/h ātrumu varēja sasniegt, bet kūpēja kā velns... Toties, kad jūti, ka autiņs nevelk ieskrien tuvākajā mežiņā, piemet pāris zarus un turpini braucienu
Optimists orvils - ar pāris zariem uz malku darbināms autiņš tālu netiks. http://www.tvnet.lv/auto/raksti/classic/... Šeit minēti 50 kg malkas uz 100 km.
Optimists valdistt. Pēc alternatīvas naftai ir pat ļoti liela nepieciešamība, bet tādas alternatīvas vienkārši nav. Ūdeņraža tehnoloģija ir ļoti dārga un arī ļoti neizdevīga. Lai saražotu to pašu ūdeņradi ir nepieciešams 2.5 reizes vairāk enerģijas nekā atdeve no ūdeņraža dzinējiem. Kādi ieteikumi, kur lai ņem enerģiju ūdeņraža ražošanai?
A kas sanaax, ja buus avaarija?
patlaban braukājošie (piemēram, autobusu) H2 dzinēji darbojas kā iekšdedzes dzinēji, šitam darbības principi ir mazliet savādāki.
pagaidaam jau tiira degvielas shunu piedzinja it taala naakotne protams, ka lielas tiraazhas mashiinas nemaksaas to miljonu dolaaru kaa prototips, bet taa pati infrastruktuura ir visus piespiedusi saakumaa izmantot metanolu. par avaariju: tad jau tik pat labi par parastaam nashiinaam jaauztraucas, jo shiis baakas iztur visus noteiktos droshiibas standartus
e veci (es te nesmuki izrunājos) tadus tur kk udenraza razotajus ,vini to razosanu izgudrojusi ,lai kastu naudu, un nid, ka dargi izmaksa ,bet tas stenlijs maijers ,kurs tika nogalinats, izgudroja masinu ,kur vienkarsi pagriez virtuves kranu ,pielej pilnu spaini ar udeni un ielej taja dampi un automobilis pats sarazoja uz vietas udenradi un ar razosanu tur nekadas problemas nav jarisina un cik redzeju juda tam dampim bija baigaa